دویست و بیست و نه

موسیقی وبلاگ رو عوض کردم...
موسیقی قبلی قشنگ بود اما الان این خیلی فاز میده .. شاید امروز کل آلبوم رو 10 بار کامل گوش کردم
این آنگ رو همه شنیدین تقریبا .. اگه یه باز هم برنامه هزار راه نرفته رو از شبکه 2 دیده بودید و حتی اگه از برنامه بدتون میومد هم ... این آهنگ آدم رو جذب می کنه ..

راستی
گفتم هزار راه نرفته

واقعا باید هزار راه رو نرفت ؟ یا برعکس
باید هیچ راهی نرفت ؟
باید وایساد تا راهی برامون باز بشه
باید چه کرد ...

من وای نمی سم
نمی رم سراغ هدف جدیدی
نه
اما هزار راه رو می رم
شاید لازم باشه حتی ده سال هم صبر کرد برای رسیدن به راهی که برسه
البت
همه اینها به این مربوطه که خود مقصد هم بخوادم
اگه من رو نخواد
ده ها هزار راه رفته و نرفته هم جواب نمی ده

پی نوشت :
توی این مواقع اگه کسی من رو ببینه و با هام حرف بزنه و حتی باهام بره کوه و شادی و اینا
شاید هرگز نفهمه که تغییری کردم
اما شاید خودت بدونی چی شده و بدونی تیکه هام رو کجا باید پیدا کنی
میشم یه آدم معمولی و گاها شادتر از بقیه
اما
هیچ کاری هم نمی کنم

تا اطلاع ثانوی هیچ فرقی برام نمی کنه ادامه سربازیم کجا باشه
لرستان .. مرز عراق .. کابل .. لبنان و یا ته جهنم

من خوبم به خدا
خوب به هر حال باید خالی میشدم
به خدا خوبم
و امیدوار
یه خدایی دارم
که هرچی بگی ازش برمیاد
وای میسم
انقدر وای میسم تا ...

نظرات

آرمین گفت…
اگه میشه لینکشو (آهنگ) بفرستین برام ... دنبالش هستم چند وفته...

ممنون میشم، به همین جی میل بفرستید

بازم مرسی... فعلاً!

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک صد و هشتاد

التماس دعا