هشتاد و سوم


بیست و نهم آذر 1382
سلام

امروز که نه ... یعنی دیروز یه روز خاص بود
باورم نمی شد اینقدر پوست کلفت باشم ... زود گذشت
365 روز و شب گذشت و من
علی سیاه
یک ساله شدم ..... با اولین نوشته شروع کردم و نوشته هام تیتری نداشت جز شماره ...اولیش که شروع نوشتنم بود ...
28 آذر 1381 شروع به نوشتن کردم ... و هیچ وقت فکر نمی کردم که بتونم دوستانی به این خوبی از اینترنت و وبلاگ بدست بیارم ....
خیلی روزهای خوب و بدی داشتم که تونستم شما رو هم همراه خودم بکشونم...
نمی دونم سبکم چیه .. یه روز قجری نوشتم و طنز ، یه روز خاطرات روزانه ام بود ، یه روزایی شروع به بحث می کردم و یه روزهایی درددلم بودید و سنگ صبورم .
ممنون که منو تحمل کردید و امیدوارم که 100 سساله بشم ( بیچاره ملت )
اما حالا یه سری آمار بهتون بگم حال کنید
در جمع با امروز من هشتاد و سه نوشتم که میشه تقریبا هر 4.3975 روز آپ دیت کردم و مطلب نوشتم ...
تا حالا و طبق آمار6370 بار به وبلاگ من سر زده شده که میانگین روزانه 17،45 نفر به من سر زدن ( بابا این که خیلی پایینه ...یه حالی بدین به ما دیگه )
و به طور میانگین در هر بار 25،33 پیغام برای مطالبم گذاشتن ( ایندفعه که واقعا پایینه )

به هر حال به امید روزی که 100 نفر بیان 100 تا کامنت بدن و ما همچنان زیر سایه تون در حال خدمت ( آخر مرام ... بابا end معرفت )
خلاصه سرتون رو درد نیارم ..... حالا یه سال گذشت .. بهم بگین که چه کار کنم بهتر بشه هم نوشته هام هم بقیه موارد ...
دیگه اینکه بدون رودربایستیی نظراتتون رو بگین ...قربونتان ...
دوستتون دارم هوارهوار ....

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد