یک صد و شصت

1- تونستیم با هزار رانت و کارهای خوب خوب تبلیغ تلویزیونی برای همایش تهیه کنیم و به پخش برسونیم
اما چشمتون روز بد نبینه ... حالا کار انقدر گنده شده و انقدر ادمهای گنده می خواد توش شرکت کنه که ...
ترس اینکه خراب بشه روح ادم رو می خوره ... چه برسه به اینکه خراب بشه

2- همه زندگیم توی این چند روز شده هفته صنایع
یه مقداری زیادی کار که ریخته سرمون ...
سخته و اعصاب رو به کلی خراب کرده
شب ها که خواب ندارم
روز ها هم تیک عصبی پیدا کردم :دی
آخه این شد کار ؟

3- چلسی هم که سه تا گل تر و تمیز به فرگوسن و منچستر زد
تا قهرمان های مطرح جهان آبی پوش باند :دی

4- تا به حال این کار رو نکردید
با یکی از استادهای دانشگاه بیرون دانشگاه قرار داشتیم ( تو گیشا )
یک ساعت بیچاره رو کاشتیم
تا شاکی شد و رفت
خوب
چه کنیم دیگه

5- وقت ندارم آپ کنم
وقت ندارم سر بزنم به بلاگ ها
وقت ندارم ...
وقت ندارم .....
وقت ندارم زندگی کنم :(

6- یکی می گفت با یه گل بهار نمیشه اما میشه به استقبالش رفت

آنها که نمی خواهند سر به تن من نباشه ! تن بی سر من به چه دردشون می خوره ؟؟

اگر صبرش را دارید حوصله کنید ... و اگر حوصله دارید ، صبر

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک صد و هشتاد

التماس دعا