دویست و نه

مملکتی که هیئتی اداره بشه خوب جشنواره ی هیئتی هم به دنبال داره
امسال جشنواره فیلم فجر داره برگزار میشه
شاید در جریان اخبارش باشید
اما بازم میگم
خیلی جالبه
از نحوه ی رسیدن فیلم های ایرانی به بخش مسابقه که این آخر ها به جون من و جون تو و حتی تهدید و چاقو کشی کیده
تا برنامه ریزی فیلم های خارجی که سه بار لیست فیلم های شرکت کننده ی بین الملل عوض شد
چه برنامه ریزی اجرایی که همه جا حتی توی پوستر جشنواره تاریخ 12 تا 22 بهمن نوشته شده
اما تازه 2 روز مونده به جشنواره یادشون افتاده که 12 بهمن شهادته و از 13 بهمن شروع میشه
چه اونجایی که من دخیل شدم و مثلا قرار بود یه سری نیرو برای اسپانسر جشنواره هماهنگ کنم
اول گفتن 50 نفر برای 14 تا سالن
یعد بنیاد فارابی گفت نه فقط 14 نفر
بعدش قرار شد 28 نفر باشن
الان که در خدمتتونم نزدیک 40 نفر مصاحبه و هماهنگ شدن
تازه خبر رسیده بنیاد سینمایی فارابی لوگوی اسپانسر رو توی فرم های فیلم و .. نگذاشته
کل برنامه کنسل شد

خدا به خیر کنه آخر و عاقبت سمفونی هسته ای و حق مسلم ما ...


خصوصی :
خیلی سخته ؟ نمی دونم ...
عوض شدن و جو گیر نشدن سخته
شاید برای من
با این که نه منظوری دارم نه قصدی و فقط و فقط صدم خوشحالی و خوش بودن و ... هست
اما گند میزنم
تو حرف زدن
برای بار صدم شد که بازم میگم بدو فکر شوخی و حرف زدن همینه ... اما ...

ببخشید

پی نوشت : عکس ها و بنر و .. نمی آید چون سرورم فعلا پکیده
پی نوشت 2 : خیلی خوشحالم که اینقدر پیشرفت داشتی تو کارت
بهت افتخار می کنم
اسفند دود کن برای خودت .. چشم میزنن ملت ( حتی من )

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک صد و هشتاد

التماس دعا