دویست و بیست و چهار

یکی از خوبیهای اینترنت adsl اینه که آدم بدون فکر به اینکه تلفن اشغاله و این حرفها با خیال راحت انلاین آپدیت می کنه ... باسه همین دارم آپدیت می کنم
الان 2 روزه خونم.. یه مرخصی 4 روزه دادن که اومیم داریم حالش را می بریم
هی میخواستم به روز رسانی )چه فارسی) کنم اما حرفی نداشتم و یه جورایی به بی اینترنتی عادت کردم
منی که قبل از سربازی روزی 25 ساعت توی نت بودم این 4 روز 5 یا 6 ساعت بیشتر نبوده که بشینم پای کامپیوتر .. اصلا عادتم عوض شده.. حرفمم نمیاد یه خورده کم حرف شدم و ساکت ( البت نه همه جا و پیش همه کس ) الانم بیشتر یه جور وقایع اتفاقیه اومدم بنویسم و برم
توی این 2 هفته رفتیم تیراندازی و اردوگاه و بعدشم پادگان و سربازی و روز از نو و روزی از نو
این هفته 3شنبه شب میرم پادگان و تقریبا 2هفته بعدش تموم میشه.. گذشت
بالاخره گذشت
این 2 هفته هم همش یا امتحانه یا تمرینه رژه و این حرفها
دوره ی آموزشی جدا از 20 ماه سربازیه وو منظورم اینه که اون 18 ماه باقیمانده خیلی بیگاری تر از این 2 ماه خواهد بود .. اینجا با همه خستگیهاش و سختی هاش و هزار و یک مسئله آزاد دهنده ی دیگه
برای من خوب بود
خوب نه به معنی اینکه اگه دست خودمم بود میومدم ها .. نه
خوب یعنی اینکه تونستم ازش استفاده هایی به نفع خودمون داشته باشم
یه جور ساختن
یه جور تراش خوردن روح .. به جسمش کاری ندارم
خیلی ها بودن که توی همین 2 ماه که با همیم گند ده شده به روح و روانشون ها
خیلی ها هم کهخ کلا بی خیال و بی غم تشریف دارن
اما خوب برای من خوب بود
صبرم خیلی کم بود .. تونستم بیشترش کنم
صبوری آموختن خیلی سخته
ما ها آدمهای صبوری نیستیم
همیشه هم در حال غر زدنیم. .. به هر حال گذشت
امیدوارم هرچی بشه به صلاح واون چیزی باشه که دوست داریم....

پی نوشت ها :
1- خوب بود .... خیلی خوب ... دلم نمیومد همه رو بخونم ... دلم می خواد بشینم از اولش تا آخرش رو یه هو بخونم ... هرچند اگه باشی موقع خوندنش بیشتر تر کیف میده
2- یه خورده ریخته بودم به هم .. درست شدم .. با انرژی فراوان تمومش می کنم ... این 15 روز که عددی نیست
3- خودت میدونی که این 2 ماه رو چه جور گذروندیم ... ممنون بابت همه چیز ...
4- نمی دونم چی بگم حرفم نمیاد قط نگاه و نگاه و سکوت
5- دعایم کنید فراوان
6- این آلبوم جدید های شجریان خدااااااااااست

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک صد و هشتاد

التماس دعا