صد و چهل و پنجم

این کیمیایی هم مثل همه ما ایرانی هاست ... هیچ تغییر و تحولی توش صورت نگرفته
عاشق فیلمای مافیایی و کابویی دهه 70
رفتم فیلم حکم

از نظر بازی خوب بود .. مخصوصا اینکه دو تا از بهترین بازیگرایی که دوسشون دارم توش بازی می کردن
اما خوب
نه به داستانش می ارزید نه به جو فیلم
حالا شایدم من با قیصر حال نمی کنم ....

فیلم کافه ترانزیت هم
خوش نقش و قشنگ بود...
خوشمزه هم بود ( نه به اندازه ی ماهیها )
اما
بازم ... شاید چون نویسنده اش کامبوزیا پرتوی بوده این جوریه
زیادی خارجی بود
توی ایران .. چی بگم والا




2 در 12 یه هفته افتاده عقب
یعنی این هفته بید

هفته پیش هم هفته ای بود برای خودش ها
از سقوط هواپیما
مرگ منوچهر نوذری
تعطیلی تهران
از همه جالب تر اینکه سخنگوی دولت ( الهام ) گفته فیلم ملاقات احمدی نژاد با جوادی آملی ساختگیه

خلاصه جالب بود
البته جالب که نه
منحصر به زمان بود




یه عادت خیلی بد که دارم اینه که وقتی n تا کار میریزه سرم
همه رو ول می کنم
مگر آنکه زوری قوی بیاد بالا سرم

* امتحان معادلات دیفرانسیل دارم ، کی حاضره به من یاد بده ؟؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد