بیست و پنج مرداد ماه هزار و سیصد و هشتاد و سه

صد و پانزدهم

سلام
من برگشتم ... یعنی خیلی وقته برگشتم اما حس و حال نوشتن نداشتم
این چند وقته بارها خواستم متن آخر و خدا حافظی خودم رو بنویسم
اما نه دلم میومد و نه حالش رو داشتم

خلاصه تصمیم خودم رو گرفتم ....
یه مدتی نخواهم بود
حتما بر می گردم
یه سری کارایی هست باید تمومش کنم ... الان خیلی ذهنم مشغوله
به همه سیر میزنم ... به همه ی همه
شاید اگه اتفاق خاصی هم بیافته بنویسم اما مدتی نخواهم بود
هفته ی بعد با مدرسه بازم میرم اردو .. اگر خدا بخواهد ...
میریم اشفکیس ( اصفهان - شهر کرد - ف رو یادم نیست - کوهرنگ - یاسوج - سمیرم ) اینه دیگه
التماس دعا دارم
برام دعا کنید ... خیلی هم دعا کنید ... دعا کنید که ....
ای خدا ...
راستی ... شما هم توی این چند وقته هر حرفی دارید بگید ها .. چون کامنت ها رو می خونم و جواب خواهم داد ....
دستم به قلم نمیره ...
البته زیاد هم دلتون رو صابون نزنید
چون برگشتنم 100 درصده
قربان همه تون هم برم
خدا نگهدارتون

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد