چند صباحی است اوضاعات حکومتی دگرگون گشته و احوالاتمان چندان بر میلمان نیست . گویا عده ای مکتب بروی فوفولی خوشی به زیر اشکمشان زده و دست به توطئه چینی علیه عالیجناب و امیر حکومت کردند و چشمشان کور و گوششان کر بوده که هنوز هم شعبان بی مخ هایی ( علیه رحمه ) وجود دارند تا ما را بر مرکب قدرت نگاه دارند و اینان که از اجنبیان عالم و کفار تخم حرام اشرفی گرفته اند را بر سر جای خویش خفه کنند .
حال اوضاع به کام است و تحت کنترل ما می باشد . گوییم تا آنانکه یا اسارت گرفته ایم را زنانشان تقسیم و خودشان را همگی از دم تیغ بگذرانیم ... تا عبرتی شود برای این رعیت بدبخت ..

کتیبه بالا اندر احوالات این چند روزه بود در مملکت شیران
اما در مملکت دارالعلوم آزاد احوالات بر سر امتحانات میگردد و ما اندر خم همان کوی و برزن آزمون ها گیر کرده و مانند آهو در برف مانده ایم
باشد تا فردا که آزمون خزانه داری مهندسی دارم بتوانم سربلند از آزمون بیرون آیم
هر چند که اوستاد اجازت فرمودند تا چرتکه مهندسی آوریم تا دستورات را از آن استفاده کنیم اما خوب حال ما همانند کسی است که در اشکم مبارک ضرف شویند و رخت ها را آب بکشند !!!!!
ای نیز بگذرد انشالله
ما هم که این دو روز اصلا و ابدا درس نخواندیم و به مصاحبت با تیلیفون می پرداختیم و یا به این فکر بودیم ... کسی هم نبود بگوید که ای جوان .. تو که امتحان داری چه به وراجی!!!!
خلاصه رخصت می خواهم تا به قرائت دروس پردازم و از کتابت وبلاگ دست برداریم ... هر چند این چند وقت فرصت صله رحم و سر زدن به شما را نداشتم .... اما شما بیایید و نظرات گهر بارتان را کتابت نمایید
فی امان الله

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک صد و هشتاد

التماس دعا