چهاز شنبه 6 اسفند 1382




نود و پنجم




سلام
1- امروز دوستای جدیدی پیدا کردم ...یه جمعی که بچه های خوبی بودن و خوش گذشت ...البته برنامه ریزی این قرار وبلاگی به عهده دوستانه بود ... خیلیجالب بود ...کسانیکه همیشه وبلاگشون رو می خوندم و یا نمی خوندم رو دیدم ... مثلا آزادمرد ... مهسا(همیشه بهار ) ... شلخته ... پیر مرد .... و خیلی های دیگه .....

2- محرم رسید .... یاد این مطلب افتادم که ما با عزاداری امام حسین می خوایم به چه چیزی برسیم .. هدف که وقت تلف کردن ، پز دادن ، دختر بازی و .... که نیست ( هر چند الان جز این چیزی نمونده ) اما هف اصلی یاد یه واقعه است ... نه به خاطر اینکه اون روز 72 نفرآدم نیک زمین کشته شدند ...نه ( هرچند این هم مهمه ) اما اصل پیامیه که امام حسین برای همه مردم جهان داشت .... اینکه آزاده باشیم ... اینکه ارزش انسانیمون رو به دنیای به این پوچی نفروشیم ..... اینکه جلوی ظلم و ظالم وایسیم حتی تا دم مرگ .... اینکه ....

3- توی این دوره زمونه یزیدهای زیادی میبینیم ... نه فقط تو مملکت خودمون ...تو همه دنیا ..... و اما آدمهای آزاده ی کمی میبینیم ... نه این که فکر کنید من خودم خیلی توپم ... نه من از همه زودتر ارزشهام رو میفروشم .... من مردش نیستم ...شاید برای همینه که عاشورای هرسال گریه ام میگیره

4- حرفی نیست ..توی این روزا دعام کنید ..خیلی محتاج دعا هستم

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد