شصت و هشتم


هشتم مهر هشتاد و دو


سلام سلام ..... ای خدا بدبختی پشت بدبختی
اون از بی پولی ... اینم از این
مونیتورم داره میسوزه ( گریه خفن ) الان که دارم می نویسم بنفش شده و داره چشمم در میاد
چی کار کنم ....بدبختی اینه که ارزش نداره تعمیرش کنم ....نو که نداره ...دست دومش رو هم 25 هزار تومن میفروشن .... خرج تعمیرش هم 20 هزار تومنه
آفتابه خرج لحیم ....
خلاصه دعا کنید یا یه گونی پول پیدا کنم یا مونیتورم سالم بشه چون اگه بسوزه تا یکی دو ماهی پول مول خریدن مونیتور ندارم ( گریه خفن تر )
پس نمی تونم وصل شم به نت .... پس .... وای ...نه
فکرش رو که می کنم میمیرم


بگذریم ... غر بسه دارم روی پویان رو سفید می کنم ....

دانشگاه شروع شد و دوباره من تصمیم گرفتم هر روز یه ساعت درس بخونم تا آخر ترم موفق باشم و باز نمی خونم و حتی سر کلاسها هم نمی رم
البت این معضل همه دانشجوهاست که اول ترم جو میگیرتشون و تصمیم به درس خوندن میگیرن و .... آخرش همه دارن مشروط میشن
راستی گفتم مشروط .... امروز داشتم تو آگهی های همشهری دنبال تعمیر مونیتور می گشتم که یه جا دیدم نوشته فروش کامپیوتر .... نقد و اقساط .... تخفیف ویژه برای دانشجویان مشروطی !!!!!!!!!
حالا فهمیدم که ای کاش مشروط می شدم و ... اما حیف

بریم سر وقایع دیگر .....
مدرسه ها و دانشگاهها شروع شده .... دیگه کمتر دوستان آن میشن و کم پیدا شدن
ما هم همینطور
مثلا هاله که رفت کرمان پی درس و زندگیش ... داداشش هم که کنکور داره و رفت که خر بزنه
بقیه نیز به همین منوال ...
امید وارم که سال خوبی برای درس و مشقاتون باشه
راستی رسیدن ماه مبارک شعبان رو تبریک میگم ... روزه گیرا .. کمتر از یه ماه به رمضان مونده ها ..... آماده باشین :دی
منم که بد جوری لازم دارم ...5 کیلویی تو تابستون چاق شدم ... شکمه داره بد اذیت میکنه :دی
خوب برم ....
از همه دوستان که منو یادشون نمیره ممنون ... دیگه اسم نمی برم حرف در نیاد

راستی لینک دو تا دوست رو که خیلی وقته می خواستم اضافه کنم و وقت نشده بود
شادی : که کانادا بید و چند ماهیه می خواستم لینکش رو اضافه کنم .... خوفه ببینین ....
میتراییسم : نمی دونم فرقه جدیده یا چی ... اما از این ایسم میسم های در پیت نیست .... خوفه .

خدافظ تا برگردم

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یک صد و هشتاد

التماس دعا