جمعه هشتم خرداد ماه 1383

صد و ششم

بسم االه الرحمن الرحیم
هنگامی که زمین به سخت ترین زلزله ها بلرزد
و از دل خاک بارهای سنگین بیرون آید
انسان می گوید زمین را چه شده است
و هنگامی که آگاه کردیم مردم را به اخبار حوادث
به آنکه به او وحی میکند خداوند
در آن روز قیامت ، مردم از قبرهای پراکنده بیرون آیند تا اعمال خود را ببینند
پس هر کس به قدر ذرهای که کار نیک کرده پاداش خواهد دید
و هر کس به قدر ذره ای عمل زشت مرتکب شده به کیفرش خواهد رسید
قرآن مجید - سوره زلزله


امروز وقتی زلزله شد ترس عجیبی همه رو گرفت .یاد محشر افتادم . ترسدیم از مرگ .. و از روز قیامت
فقط کافی بود بری توی خیابون و مردم رو ببینی .
فقط خدا رو شکر که آنقدر ها قوی نبود.
آدم این موقع ها میفهمه که چه قدر ضعیفه ... چه قدر ضعیفه

من هم یکی مثل همه .. اما حالم خیلی بدتر از همه بود . دیشب ( پنج شنبه شب ) خواب بدی دیده بودم
شاید باورتون نشه اما خواب زلزله دیده بودم .. خواب عجیبی بود .. تهران زیر و رو شد .. خیلی ترسیده بودم
صبح وقتی بیدار شدم رفتم و برای مادرم تعریف کردم .. گفتند خیر است انشاا... .صدقه ای هم دادم ..
تعبیرش هم ظلم عمومی و ظلم حکام بود ومشغول بودن مردم به گناه و فساد در دنیا بود .. هرچند در خواب به خانه ما آسیبی نرسیده بود .. اما وقتی عصری زلزله اومد ... وای انقدر حالم بد شد ... نمی دونم ترس عجیبی به سراغم اومد ..
به هر حال گذشت .. دعا کنید که بلایی بر سر مردمان نیاید و به خیر بگذرد .
برای من هم دعا کنید که خدا من را ببخشد .
خدا همه را بیامرزد


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد