جمعه بیست و دوم سال 1383


صد و هشتم


چقدر به تعادل اعتقاد دارید ؟
اصلا فکر میکنید توی زندگیتون تعادل دارید .
تعادل می تونه توی همه چیز باشه .. تعادل فکری ، تعادل رفتاری ، تعادل توی همه چیز
شده توی زدگی یه اتفاقی دوبار بیفته و شما عکس العمل های مختلف نشون بدید ؟

چند وقتیه اون تعادل نسبی رو هم از دست دادم
نمی دونم چه مرگمه ...شاید خیلی ها هم این طوری شده باشن .
می دونید یعنی چی
مثلا یه زمانی خیلی خیلی کم عصبانی میشدم
اما چند وقتیه که اعصابم دست خودم نیست
زود جوش میارم .. زود شاکی میشم ... و گاهی کاری میکنم که بعدش پشیمون میشم
البته شاید علتش رو هم بدونم




ایام امتحانات سر رسید و ما باید بازم قید اینتر نت رو بزنیم
البته خیلی ها هم مثل من هستند
برای همین تا سه هفته دیگه آپ دیت نمی کنم
هم امتحانام تموم میشه هم امیدوارم حالم سر جاش بیاد
به هر حال دعا کنید برای من

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد