یک صد و هفتاد و هشت

بدون شرح

از 30 ایده برتر دانشجویان در طرح بانک ایده

عنوان ایده : حل مشکلات صادرات نفت
شرح مشکل : اتکای بسیار بالای بودجه مملکتی به اقتصاد تک بعدی و صادرات نفت

متن ایده :
جوانان در نظان جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین سرمایه های ملی در مواجهه با مسایل جدیدی جهان به شمار می روند......
( چندین خط توضیحات در مورد اتکای به نفت و این حرفها )

نام طرح : روغن صلا ( اکسیر جوانی )
یکی از مشکلات اساسی زندگی بشر کهولت و پیری و فرسودگی جسم می باشد به طوری که انسان در سنین بالا قادر به انجام بسیاری از فعالیت های روزانه خود نمی باشد. پس از تحقیقات فراوان موفق شدیم برای اولین بار در جهان علت اصلی مرگ سلولها و تولید نشدن مجددشان را بیابیم. علت اصلی فرسوده شدن سلولهای بدن انسا کمبود اده ای در بدن می باشد که با مصرف روزانه این ماده ( روغن طلا ) این کمبود رطرف شده و سلول های بدن دیگر دچار پیری و فرسودگی نمی شوند.
این ماده( روغن طلا ) از لای خلص و ترکیب با سه ماده دیگردر درجه حرارت بالا در حد ذوب وبدست می آید که خاصیت سمی بودن طلا را از بین برده و سپس با پنج ماده دیگر می آمیزیم و با روشی شبیه گلاب گیری روغن طلا را استخراج می کنیم ( جزئیات طرح محرمانه است )
چنانچه افراد کهنسال روزانه 2 گرم از این روغن را مصرف کنند همان آرزوی بشر یعنی یافتن داروی جوانی تحقق می یابد بطوریکه به تدریج توانایی از دست رفته خودرا باز می یابند و مانند جوانان می توانند ساعتها بع فعابست بپردازندو
موهای سفید رنگ مشکی خود را باز می یابد. دندانهای جدید نانند نوزادان در دهان می روید و چین و چروک به کلی از بین می رود. دید چشم ، شنوایی به طور کلی حواس پنجگانه به قوت خود باز می گردد.

پی نوشت :
جواب گروه 5+1 توسط مشاورین مجرب اتمی و با تایید دکتر احمدی نژاد و لاریجانی به نمایندگان این کشورها تقدیم شد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد