یک صد و نود و دو

پدر امروز از کربلا اومدن
خوشا به سعادتشون

خوششون اومده و بعد از عید دوباره میفرستیمشون انشالله

.........
دو روز مونده به انتخابات
رایحه خوش خدمتی بدبختانه داره میاد
چه کنک چه کنم نیفتیم انشالله
من که رای میدم
به یه لیست ترکیبی
از ائتلاف اصلاح طلبها
و چند نفر مستقل
فردا توی پی نوشت میارم اسمها رو :دی

..........

بگذریم از سیاست و اینا
بالاخره با یکی دو ماه دوندگی فراغ التحصیلی از دانشگاه تموم شد
بعد هم مدارک کامل و سربازی
کاش جور بشه سربازی جای درست حسابی برم

یه دوستی داشتم شده معلم
خیلی حرفه ای تر از ما
داره دوره ی معلمی و آموزشی مخصوص تدریس رو میگذرونه
خوشا به حالش
بهش افتخار می کنم به هر حال

.......

یه سری حرف داشتم
اصلا اول می خواستم اونها رو بنویسم
اما
نمی دونم
شاید وقتی دیگر
شاید جایی دگر


موسیقی وبلاگم عوض شد دوباره
این هم یه دوست خیلی عزیز بهم داده
.........
هفته پیش داشتم از جلو دانشگاه تهران رد میشدم
رسیدم به یه آگهی
خیلی باحاله



پی نوشت :
من رای میدم
نمی خوام با تحریم و بی خیالی خواهر و رفیق و فک و فامیل بیان سر کار
ماها
ما مردم قدر نشناس
نباید خاتمی رو تنها بگذاریم
نباید میدون رو خالی کنیم
من که به لیست زیر رای میدم
به ترکیب زیر
یه ترکیبی از اصلاح طلبها
محمد علی نجفی - 4684
معصومه ابتکار - 1849
احمد مسجد جامعی - 5384
سید کامل تقوی نژاد - 1685
قاسم تقی زاده خامسی - 1568
افشین حبیب زاده - 8145
پیروز حناچی - 5745
اسماعیل دوستی - 1459
الهه راستگو - 6587
هادی ساعی - 8569
سید شهاب الدین طباطبایی - 1374
حسن کریمی - 3719
عباس میرزا ابوطالبی - 4567
علی نوذرپور - 3145

و به علیرضا دبیر که کد انتخاباتی رو نمی دونم


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد