دویست و چهل و هفت

خوب
یه مدتی گذشت و مرخصی ما هم تمام شد
و باید برگشت به لشکر 58 و ادامه خدمت

عرض شود که اومدم سفارش کنم به ورزش
و درستت نشستن پشت صند و کامپیوتر و ...
خیلی خیلی مهمه و اثر مثبت زیادی داره
و البته بد نشستن و ورزش نکردن ضررهای زیادی

برای مثال
دیروز ساعت 3 عصر من میدان صنعت بودم
منتظر یکی از بچه ها بودم
که آفتاب خورد تو صورتم
و ... اااااپپپپپپپچه
عطسه ای کردم جانانه .. اما عطسه کردن همانا و هنگ کردن کمر اینجانب ( کمی بالاتر از نشیمنگاه ) و به حالت 160 درجه ماندن همان
آقا این کمر ما گرفت و نمی دونم رگبرگ شد نفهمیدم
اما دردی داشت ها
تا شب که بیرون بودم و توی راه رفتیم از انواع پیروکسیکام و داروی شل کننده عضلات استفاده کردیم . کمی بهتر شد
شب هم که نگو و نپرس
دارو های مختلف با طرق استفاده مختلوف استفاده شد تاشب کمی خوابیدیم
و الان هم مانند کبک (شایدم اردک ) راه رفته و مجبورم 6 ساعت هم در اتوبوس به سمت پادگان حرکت کنیم

به هر حال نتیجه می گیریم که ورزش خیلی خوبه
مواظب باشید . از چاقی هم بپرهیزید


پی نوشت :
خوب تو که می دونی ... اما خودت رو ناراحت نکن .. خوب میشم سریع
اون عکسایی که گرفتم از عکسا .. هیچ کدوم خوب نشد
خودت اسکن کن بفرست پلیز
مراقب خودت باش اساسی
التماس دعا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد