یک صد و نود و هشت

دفترچه نظام وظیفه پست شده
منتظرم جوابش بیاد که برم سربازی
سخته اما باید رفت
کسی آشنا نداه برام امریه جور کنه؟؟

این چند روزه خیلی خوردم
:دی
بلا نسبت اسب
مخصوصا امروز
کا جوجه ای بس چرب زدیم به رگ

یه کتاب دارم می خونم
یه عزیزی هدیه داده
اسمش" چراغ ها را من خاموش می کنم" بید
هنوز تموم نشده اما جالبه

با یکی از اساتید چند وقتی است که می ریم بیرون و بهمون مشاوره میده
در مورد کار و آینده شغل و همایش و ...
بهم میگه برو آفریقای جنوبی
البت بعد از سربازی
اگرم نرفتی برو بانک پارسیان
به هر حال میگه این کاری که می کنید لازمش ریسکه
اگه داری که هیچ
اگه نه برو خارج

دلم شمال می خواد
برم کنار دریا
دراز بکشم
فکر نکنم
به صدای دریا گوش بدم
و بخوابم


می دونستم که این رو می گی
راستش 3 4 ماهه که منتظر بودم
باسه همین کپ نکردم و اینا
چرا ؟
نمی دونم
اما می دونستم
اما دعا می کردم نگی
هنوزم هیچی عوض نشده ؟
شده ؟
شاید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد