یک صد و شصت و شش

1-گاهی یه اتفاقاتی می افته که باید بهش فکر کرد .. یه سری نشونه ... یه سری اتفاق.. خیلی راحت ... بعضی وقت ها حس می کنم خانه ام روی آب است

2-ورقه های امتحان بچه را رو که صحیح می کنم نوشته ها و نکته های جالبی توش میبینم ... کاش همه می تونستند اینجوری و باز فکر کنند

3-ایول .... امروز جام جهانی شروع میشه و امید وارم فینال بازم برزیل قهرمان بشه البت ایران هم نایب قهرمان :دی .. اما به هر حال مملکت تعطیل است و همه جا جو فوتبال ...

4-بین چند موقعیت کاری گیر کردم ... ای بابا چی کار کنم ؟

5- بالاخره تموم شد :دی امتحان معادلات دیفرانسیل رو هم دادم نا بشم مهندس :دی اما امتحانی بوود ها ..
هیچی بلد نبودم .. به لطف منشی گروه ریاضی که اجازه داد از روی کتاب جواب ها رو پیدا کنم فارغ التحصیل شدم
خدا عمرش بده

6- این قافله عمر عجب می گذرد

7- دعایم کنید فراوان

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد