شصت و یکم


امروز می خوام یه کاری بکنم و دوستایی رو که لینکیدم معرفی کنم هم بقیه باهاشون آشنا بشن و هم خودم !!!!!!

خوب از بالا شروع میکنم و لینک هلم رو معرفی میکنم ....

روز آخر : این اولین داستانیه که من نوشتم ... چند روز دیگه دومیش رو هم اضافه میکنم

داداشیم

گل ممد : داداشی گلم که تنها مشکلش لنگی بودنشه ...همین

اونهایی که نمی نویسند

باراني بايد تا که رنگین کمانی برآید: سارا خانم که می نوشت و ما میرفتیم پیشش مهمونی ...یک دفعه تصمیم گرفت ننویسه ... اما بالاخره منصرف شد و دوباره می نویسه .. البته با اسم جدید .. وبلاگ قبلیش رو یه نفر حذف کرده
پويان : من به وسیله این بشر با پدیده وبلاگ آشنا شدم .... موجودی بس بلند مرتبه و باحال ..البته ماشینش دوس داشتنی تره :دی کسی که بس غر زد غراش تموم شد و مجبور شد وبلاگش رو تعطیل کنه ... اما حیف که تو دانشگاه هنوزم غر میزنه
سعيد ايزو 9002: نمی دونم چرا نمی نویسه ...اما از وقتی مطلب آدامس رو نوشت بایکوت شد ...آخی
شلمن : منصوره خانم از باخال ترین وبلاگ نویسهایی بود که 4 5 تا وبلاگ رو رو انگشت کوچیکش می گردوند ...اما چند وقتی است که وبلاگش تعطیله و حتی صفحه اش رو نمیاره ...چرا ؟؟ نمی دونم !!!
متولد ماه مهر : بابا یکی نیست بگه چرا تعطیل شد ...گفته ها حاکی از آن است که چند ماه دیگه دوباره می نویسه
ناتمام هستی : این هم تمام شد و ما رو تنها گذاشت ... نمی دونم چرا هر چه هم اصرار کردم ... نشد که نشد .... حیف ... هنوزم شعراش رو می خونم .... و منتظرم دوباره بنویسه

اما برو بچه ها به ترتیب حروف الفبا

آبی مثل دریا : رامان خان که چند ماهی ننوشته بود و دوباره شروع کرد غر زدن هاش رو ... همکلاسه منه دیگه ..
آنسوی اقیانوسها: آخی ...آخی .. منو نزئه پس معلومه خیلی آدم باحالیه :دی اومده بود ایران و ما با یه نفر دیگه اشتباهش گرفتیم ... حیف زود رفتی کلی بحث سیاسی می خواستم بکنم .....
اشعار احسان : دومین دانشجوی هم رشته ای دانشگاه ما که توی لیست منه ...شعرهای باحالی مینویسه و نکات ارزشمندی داره ....اگه از سهراب خوشتون میاد پیشنهاد می کنم برید بخونید
آسوده : نمی نویسه بابا ... صدسالی شاید ....من نمی دونم چرا نمی نویسه ...اینم از برو بچ دانشگاهمونه ( کشتم خودمو با این دانشگاهمون ها )
بی نشون .. ما : یه دوست تازه که تازه مینویسه و هنوزم بی نشونه

پاپـيون : آخ آخ که منو کشت با این داستانش ..... داستان نویس رفقا و از بچه های باحال دانشگاه .... خلاصه بگم اندشه ...حال دارین 33 قسمت داستانش رو آف لاین بخونید ...باشه .... فقط
پرپرواز : آرزو خانم هم در آستانه پیوستن به ننویس هاست ...فعلا دودل مونده
پریسا : این خانم هم چند صباحی است باما آشنا شدن و ... خوب مینویسه اما دیر مینویسه
پسر ايروني : هر چی بگم کم گفتم ...نمی دونم چه جور آدمیه اما یه بار که دیدمش کلی خیسم کرد ( آب نریخت روم ها ..ماچم میکرد !!!) خلاصه تو همه چی دست داره و داره دات کام میشه ...آخر کلاس !!!!!
جاودانه : به من گفت اسم وبلاگش "سرانجام آفتاب " اما من همون جاودانه رو بیشتر تر دوست دارم

جزیره هیچستان: نمی نویسه نمی نویسه وقتی می نویسه ... نوشته دیگه
حرفهای دوستانه : سمن خانم با حرفهای دوستانه اش ....حرفهای خوبی میزنه به خدا وووببینید بد نیست
خانـمی : خانمی خانمیه دیگه .... حرف نداره
خاله سوسکه : تنها چیزی که میگم ....جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
خاله ریزه و تنها : من که هنوز ندیدمش .... قرار وبلاگی هم بود ندیدمش ... عزیزم ویتامین بخور اینقدر ریز نباشی

خونه ساره خانوم : روزی سه چهار بار آپ نکنه نمی شه :دی امسال کنکور داره ایشالله دکتری قبول بشه شاید سرش شلوغ بشه کمتر بنویسه ( ساره منو نزنی ها شوخو بود )
خانم گل : یکی از دوستای جنوبی که وبلاگ گروهی مینویسه ..... خوفه ببینید
دوستت دارم ها: لیلا خانم که از وقتی سرش شلوغ شده کم مینویسه ...مبارک باشه اینشالله
دختر اردیبهشتی : دختر اردیبهشتیه دیگه وووبرید از این طالع بینی ها لخونید بشناسیدش
روزگار به یاد ماندنی : نیلوفر خانم که هم خوب مینویسه و هم قشنگ می نویسه ...فقط یه عیب داره ...اونم این که منو لینک نکرده

روزگار غریب : مهیا جان که حرفاش رو بخونید و خوب روش فکر کنید ( این یه جمله جدی بود )
ریحانه : دوست شمالی که تازه شناختمش ....دوست جون جونی جون جونی جون جونی سارایییییییییییییییییییییییی
سارايييييي : سارا خانم که جنوبیه و اهوازی ...من هنوز موندم چه جوری با ریحانه دوسته ....پیدا کنید پرتغال فروش را .... ماما غیر از این خاله سارا نمی دونم ازش چی بگم ...هر چی بگم کم گفتم ....یه پارچه خانم
سالویـا : تا نظر خواهیش رو دوباره نزاره تو وبلاگش معرفیش نمی کنم
سامورايي : من موندم اینم شد اسم !!! آخه این همه اسم ...مثلا مل حسین

ستاره آی ستاره: هر وقت میبینمش یاد گروه آریان میفتم ....اما شعرهایی که میگه خیلی باحال تر از شعرای آریانه
سراي سارا: نمی دونم می نویسه یا نه ..میگه مینویسم اما من که ندیدم
سه تار : وبلاگی پر ز شعر ....خوبه فقط نویسنده اش 234 بار معادلات گرفته و حذف کرده ....:دی
سه کشک : اتحادی از طرفداران رهبری فرد .... پینک با اس اس .... نمی دونم چه جوری هم رو تحمل میکنن
سیب : سوگند خانم که دات کام شد ...کارش خیلی درسته بابا

صحراي خيال: شیمیکا که شانس آورده شیمی نمی خونه ... چراش رو نمی دونم .. اما از اون بچه های باحاله ...خوشمان آمده
صدای باران : بارون میاد جر جر ..... زهرا خانم که با صدای بارون یاد روزهای خوبی رو برای من به خاطر میاره
( صنم ( صدای آک : من هنوز موندم اسم وبلاگش چیه صنم ؟؟؟ صدای آک ؟؟ یا سوگماد .....هر کی فهمید به منم بگه
طلوع : از بروبچی که در بلاک کفر زندگی میکنه و خشنگ مینویسه ..دوست جونی آنسوی اقیانوسها
عاقلانه ها : اگر بی عقلید نرید اینجا چون نمی فهمید :دی:دی ... اما خارج از شوخی لیلا خانم خوب مینویسه فقط دیر به ما سر میزنه

عمادپرسپوليسي : وای که چه قدر آدم میتونه لنگی باشه
عشق جایش تنگ است : خوب مسلما تنگه ..اصلا جا برای همه چیز تنگه
عطر آشنایی : این همون سارای خودمونه که اول گفتم نمی نویسه ...این وبلاگ جدیدشه .بری بخونید خوبه براتون
فرزاد استقلالي : وای که چه قدر آدم میتونه استقلالی باشه
قصه آدم: سولماز بانو که بحث های خوبی رو مطرح میکنه و خیلی مستدل برخورد میکنه ....فقط یه چیزی نمی دونم چرا می خواست اسمش سارا باشه ؟؟

کفشدوزک: بگو مینویسی یا نه ...باشه !!
کلوپ هواداري پاس : عجیب نیست یه نفر طرفدار پاس باشه ؟؟؟؟؟
کيمياگر: مهر گل بانو دوست ما که خشنگ مینویسه و کیمیا گره دیگه
گل پسر: درسته یه خورده اسمش جوادیه اما وبلاگش باحاله
ماجراهای من : مال من نیست اینجا منظور از من اونه یعنی اون دیگه ...هاله ..آهان دیدیش ...خوبه!!

من اینجا بس دلم تنگ است : ساره خان دلش گرفته .... چرا ؟؟ نمی دونم ...:((
متی یــو اس آ : پسر دایی منه ( یعنی من پسر عمه شم ) درسته یه خورده تا کمی قطعی خالی بنده اما همه کاره است
مهندسي صنايع : یه وبلاگ مال ده ، بیست تا از بجه های صنایع که همگی با هم نمی نویسن
نیمه گمشده : من نمی دونم کیه میاد نظر میده میگه لینکم کن بعد وبلاگش نمیاد !!!!!!!
یادداشت های شب : داداش هاله ماجراهای من ....اما عمرا اگه ندونی نمی تونی تشخیص بدی :دی

ياقوت : یه ساره دیگه که اینم خوب مینویسه ...نکات ارزنده ای داره ها ....جدی میگم
WOODY GIRL: خانم خوبیه و خوب مینویسه ...همه چیس وودیه اما دلش قد یه دنیاست و وودی نیست به خدا !!!


BLOGGER: که من از پرشین بلاک مهاجرت کردم پیشش

چیزی نمونده جز نظرات شما !!!
دوستون دارم 12312954672108960523472347850234785074230573407503 تا


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد