چهل و هشتم
السلام علیکم و رحمة ا....

حال ما نیز خوب بوده و در سلامت کامل بسر میبریم ... البت چونکه در واپسین لحضات ماقبل آخرین آزمون مکتبخانه که همانا موقاومت مصالح است که ما زان چیزی نیاموخته ایم و ندانیم که چیست ....زیرا تا آنجا که ما دانیم مصالح را بهر نظام به کار برده و آنرا تشخیص میدهند ...اما نام این کتیبه که آنرا اوستادی بس فرهیخته تدریس میکرد ....!!!! ازآن جهت اوستادمان فرهیخته بود که به چد شاهد : اول آنکه نامش فاظل پور بوده که نشانگر آناست که حکما مصلحتی بوده که چنین نامی بر او نهاده اند ...دوما احتذام بسی بسی بسی بسی زیاد و لایزالشان به ضعیفه های محترمه مکتبخانه که همانا کسانی که از دیار فرنگستان بازگشته اند و مدعای دوموکراسی ( که نمی دانیم چیست و با چه چیزی می خورند !!!) کرده به این حقارت ها تن میدهد و خود را فرهیخته مینامند ...!!! جای بسی تعجب و شگفت زدگی دارد .....
اکنون نمی دانم چه میگویم اما ملتفت گشته ایم جان مبارک از سوی عدوان ( همان ضعیفه های مکرمه ) در خطر است فی العلت آن هم همین سخنان نغز و دلربای ماست !!!
سرمان دردی گرفته خوب نشدنی ...نمی دانیم بهر چیست ... شما طبیبی حاذق سراق ندارید ؟؟ نمی دانم مگر درد ناشی از وردنه تا چند روز بر سر مبارکما باقی میماند ....آخر این سردرد های متوالی ما را ترسانده زیرا دوره که دوره آخرة زمان است و بیماریهای عجیباً غریباً به وفور یافته شود !!!!
خوب بس است ...فردا آخرین امتحان را همچون سایر مفتضحانه بازپس دهیم و آمادگی خود را برای مشروطیدگی اعلام داشته مجبوریم در صیف به مکتبخانه رویم دوباره !!!
خوابید و خواب مارا ببینید .... بای

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد