چهل و نمم
درود و صد درود بر محضر الوبلاگ خوانان و کسانی که ما را مشرف گردانده و همی به کتابت های ما توجه نموده و مورد التفاتات بسی مهربانانه و از سر عطوفت خود می نمایند .
گوییم در احوالاتمان پس از آزمونها و اینکه بالاخره به پایان رسید و در حالی که بسی جایش درد میکنم و بسی الیم هستیم ، اما هر چه بود گذشت و به حمدالله این بار نیز جان سالم بدر برده و فقط دچار مشروطی میگردیم .
اما گرفتاری اساسی زین پس و فی الیوم آغاز شده که آن تحقیقات و کنکاش در امور خزانه داری مهندسی است که باید بسجیم که برای ابتیاع اتول چه کنیم بهتر است .
با پویان و پاپیون تشکیل ستادی فی المور تحقیقی نموده و خدا به خیر کند آخر و عاقبت این ستاد را که من باشم و پویان غر غرو و پاپیون ... بسی کارمان سخت بود .( با ضمه بر و )

آری ... حال که ما در اندرونی منزل جلوس کرده و در حال نظاره سایت های این دنیا بوده و از سویی دگر در حال مباحصه در اتاق های این دراویش که خجالت نمیکشند و هی یا هو یا هو میکنند بوده ...و در عین حال در حال بلع طالبی هستیم شروع به نوشتن اراجیفی همچون گذشته کرده و شما را نمی دانم که چرا به تلاوت این کتیبه می پردازید .!!!!!

لیکن رویم به سراغ سخنانی جدی .... اما نه این بار ...در انتظار بمانید تا در راستای اموری قصد درد دل و کمی نیز غر داریم ...چند صباحی است دلمان گرفته و آسمانمان ابری است .... راستی احساس نمی کنید خسته شدید ...بس است دیگر نظر بدید و بروید و به خواب روید .
مرحبا
گود بایتون باشد به امید خدا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

التماس دعا

یک صد و هشتاد